הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
 

שירות לתושב

אגף השירות  מהווה את גוף השירות המוביל של עיריית אשקלון  ואת אחת מזרועות הקשר המרכזיות שבין התושב למערכת העירונית. אגף השירות מהווה חוליה מקשרת בין התושב, יחידות העירייה ואסטרטגיית ההנהלה. 
אגף השירות מוביל תהליכים כלל עירוניים במטרה להגיע ליעד המצוינות בשירות ולמיצוב עיריית אשקלון  כגוף שירות מוביל הנותן שירות ברמה  הגבוהה ביותר ללקוחות – תושבי העיר.
השירות מבוסס על עקרונות של מתן מענה מהיר, איכותי, יעיל ואמין לפניות התושבים, באמצעות שיתוף פעולה מלא בין יחידות העירייה  לאגף השירות על מנת לאתר ולטפל בנושאים הטעונים שיפור.

מחלקות האגף ותפקידיהן:

  • מוקד עירוני 106:  שירות לתושב הפונה בטלפון, באינטרנט/ ופייסבוק למידע עירוני כללי, ולטיפול במפגעים.
  • המחלקה לפניות הציבור: שירות לתושבים הפונים בכתב, בטלפון, בקבלת קהל, בדואר אלקטרוני, בפייסבוק. 

מטרות האגף: 

  • הובלת תהליכים כלל עירוניים והתוויית הדרך לשיפור השירות ולמתן שירות ברמה הגבוהה ביותר לתושבי העיר. 
  • בנייה והטמעה של אסטרטגית השירות של עיריית אשקלון  בקרב העובדים, תפיסה ושפה אחידה למתן השירות בכל יחידות העירייה. 
  • מתן מענה מיטבי לתושבי העיר תוך זמן תגובה קצר והתערבות לקידום טיפול עירוני לטובת התושב.
  • שיפור השירות הניתן במוקד העירוני  ובמחלקה לפניות הציבור – במענה מהיר יותר ובעדכון התושב על הטיפול בפנייתו, בהרחבת המידע הניתן על פעילות העירייה, עזרה ויעוץ, הפנייה והכוונה ליחידות העירייה הרלוונטיות.
  • הובלת תהליכי בקרה, הערכה, מדידה ושיפור מתמיד.


שירות לתושב