שנה גודל טקסט וצבעים:
   
   
דלג על קישורי ניווט
תשלומים
מכרזים
טופסי פנייה לעירייה
ראש העירייה
מנכ''ל העירייה
אגפים ומחלקות
לשירות התושב
חפש
לצפייה בערוץ ה youtube של העירייה הצטרפו לעמוד העירייה בפייסבוק RSS
דבר ראש העיר

 

מינהלת מועצת נשים
מרכזים עירוניים וקהילתיים
היחידה להתנדבות

נר לזכרם

חינוך תרבות וספורט שיפור פני העיר הנדסה תיירות איכות הסביבה העיתון של אשקלון

רכש ולוגיסטיקה

 

אגף רכש ולוגיסטיקה

 

אגף הרכש והלוגיסטיקה מהווה את חוליית הביצוע להתקשרויות העירייה עם ספקים בתחומים שונים החל מרכישת טובין ושירותים באמצעות קבלת הצעות מחיר וכלה בפרסום מכרזים פומביים. האגף מונה מספר יחידות מקצועיות, כאשר ליבת פעילות האגף הינה יחידת הרכש אשר תפקידה לספק את צרכי אגפי העירייה השונים באופן מהיר, יעיל וזול ע"מ שיוכלו למקסם את איכות וטיב השירות הניתן לתושב.

 יחידות האגף

·         יחידת הרכש - עבודת הרכש מבוצעת עפ"י נוהל רכש רשותי המסדיר את תהליך הרכישה משלב הדרישה ועד לשלב הפקת ההזמנה לספק                      והעברת החשבונית לתשלום.  תהליך הרכש מבוצע בהתאם לתקנות העירייה ופסיקות בתי המשפט הנשענות על חוק חובת המכרזים.

·        ·אינוונטר - מנהל את מצאי כל מוסדות העירייה ומוסדות החינוך ודואג לסימון כל הפריטים בהתאם לתקנות.

·         ביטוח - ניהול כל פוליסות העירייה אשר עיקרן פוליסות הביטוח האלמנטרי וביטוח רכבי העירייה.

·         מחסן רכש - מחסן מלאי מרכזי המחזיק מלאי מגוון של פריטים הדרושים לעבודת האגפים השונים בדחיפות מקדמית לצורך מתן שירות מהיר ויעיל .

 

תפקיד האגף בחירום 

אגף הרכש פועל גם כמכלול לוגיסטיקה בחירום. מכלול הלוגיסטיקה אמון על אספקת כל צרכי הרשות בחירום באמצעות מתן מענה מיידי ככל האפשר לדרישות המכלולים השונים לצורך מתן מענה הולם לתושב גם בזמני חירום.

אגף הרכש מעמיד לרשות הספקים המעוניינים להיכנס לרשימת הספקים דף אינטרנט למילוי פרטיהם בקישור הבא :

                        למילוי טופס לעדכון פרטי ספק

ניתן ליצור קשר עם מנהל אגף רכש ולוגיסטיקה - יוגב דהרי,
באמצעות מזכירות האגף בטלפון :08-6748612 בפקס: 086748685
או במייל: rekesh@ashkelon.muni.il
 
 
עיצוב: סטודיו ארטילריה | בנייה והטמעה: החברה לאוטומציה | תוכן: תוכן העיניינים