הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
סגור תפריט

פעילות העירייה

עיריית אשקלון זמינה עבורכם גם מהבית:

בעקבות ההגבלות, קבלת הקהל בעירייה תיעשה באמצעות מענה טלפוני/דיגיטלי בלבד עד להודעה חדשה. זו ההזדמנות להזכיר לכם את מגוון השירותים הדיגיטליים המחכים לכם באתר העירייה, בקלות ובמהירות, מבלי לצאת מהבית. תוכלו לצפות בהם כאן בלשונית 'שירותים בקליק': www.ashkelon.muni.il

אנו מבקשים מכם להיצמד להנחיות של משרד הבריאות ולשמור על כללי ההיגיינה - רק יחד, במאמץ עירוני ולאומי משותף, נוכל למנוע את התפשטות הנגיף. 

מוקד 106 לשירותכם, 24 שעות ביממה גם בשיחה וגם בוואטסאפ - 054-9908011.

הנחיות עירוניות נוספות:

  •  קבלת קהל - החל מיום ראשון 15.03.20 לא תתקיים קבלת קהל פיזית במשרדי העירייה, תאגיד המים, חברה עירונית לתרבות, נוער, ספורט ונופש, החברה הכלכלית לאשקלון בע"מ ורשת פי כמה. השירות יינתן דרך אתר האינטרנט העירוני ובאמצעות מענה טלפוני שיתוגבר.
  •  ספרייה עירונית - סגורה. ניתן להירשם לשירות הספרים הדגיטליים וספרי השמע בשליחת הודעה עם שם מלא לאחד מהמספרים הבאים: 052-2339568 או  054-9908080
  • מכרזי כ"א - הגשת מועמדות באמצעות מייל בלבד michrazim@ashkelon.muni.il.


המוקד העירוני עומד לרשותכם: 

  • באמצעות חיוג מטלפונים בעיר - מספר 106. 
  • פנייה באמצעות ווטסאפ - 054-9908011 
  •         באמצעות חיוג מטלפונים סלולריים וכן מחוץ לעיר                במספר: 08-6792306

הודעה מתאגיד המים:


​עושים את כל הפעולות בלי לצאת מהבית ובלי להמתין בתור - גם בשגרה וגם בחירום
לאור המצב, מחלקות שירות הלקוחות בסניפים אשקלון ונתיבות יסגרו לקבלת קהל
החל מתאריך ה 15.03.2020 ,  ניתן לבצע בקלות ובמהירות את כל הפעולות הקשורות לחשבון המים שלכם מהבית:
תשלומים, בירורים, החלפת משלמים, דיווח על שינוי במספר נפשות ופניות בכל נושא באמצעות:
אתר התאגיד, מוקד טלפוני,אפליקציית MAST

טל: 1-800-800-277



פעילות העירייה